Reklama je navoněná zdechlina - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Trendy

Reklama je navoněná zdechlina

9. července 2001, 00.00 | Tak přesně tohle si o reklamě myslí přední italský fotograf Oliviero Toscany, kterého jistě znáte jako zakladatele
originální - humanistické benetonovské antireklamy.

Tak přesně tohle si o reklamě myslí přední italský fotograf Oliviero Toscany, kterého jistě znáte jako zakladatele originální - humanistické benetonovské antireklamy. Toscany je tvůrce reklam, které propagují spotřební zboží netradičním způsobem, než na jaký jsme zvyklí z televize či bilboardů "trčících" na každém baráku. Tvrdí, že reklama by se měla dělat jinak, neměla by zrůdně manipulovat z lidmi a uvádět je do mýtu nehodnotného materialismu. Kritizuje krásné, chladné a vyumělkované modelky, které se objevují všude, kde je potřeba prodávat. Ve své knize - Reklama je navoněná zdechlina - doslova píše: "Lidé jdoucí do svého zaměstnání musí být každodenně flustrování při pohledu na báječně dokonalý a bezchybný svět, jaký je vyobrazen v každé reklamní kampani. Náš subjektivní svět, který přináší každodenní problémy hodné k řešení ale takový vůbec není!" Oliviero Toscani má samozřejmě pravdu, ale reklamní agenti velmi dobře vědí, že těch, kteří bez reflexe ochotně přijímají to, co jim předloží ti druzí - je stále požehnaně.

Tématické zařazení:

 » Novinky  » Trendy  

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: