Olympus: Akce "Fotocihla" - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Novinky - příslušenství

Olympus: Akce "Fotocihla"

19. listopadu 2013, 13.47 | Olympus zaujal svou nejnovější reklamní kampaní na podporu zájmu o kompaktní systémové fotoaparáty s výměnnými objektivy OM-D a PEN. Ač byla spuštěna v předvánočním období, je koncipována s notnou dávkou „aprílové“ nadsázky. A je to také ukázka, že "Kdo si hraje, může i trochu zlobit".

 

Tisková zpráva s titulkem „Olympus útočí na zrcadlovky Fotocihlou“ uvádí, že „majitelé full-framových a APS-C digitálních zrcadlovek se neustále potýkají s jedním velkým problémem – rozměry a váhou své fotovýbavy. Když začnou používat OM-D a PEN, které fotí kvalitně jako zrcadlovka bez váhy zrcadlovky, jsou v šoku z jejich malých rozměrů. Proto vznikla Fotocihla. Jde o malé zařízení, které lze připevnit na modely Olympus PEN.“

 

Olympus: Akce

 

Nová kampaň Olympus na fiktivní „unikátní příslušenství“ pro majitele fotoaparátů OM-D a PEN – Fotocihlu dále v duchu k dokonalosti dovedených aprílových žertíků uvádí, že „Fotocihla má za úkol zvýšit váhu a rozměry těchto kompaktních systémových fotoaparátů pro lidi, kteří mají problém odvyknout velkým nemotorným zrcadlovkám. Známý výrobce fotoaparátů jí chce poukázat na malé rozměry svých nových modelů a jejich nízkou váhu oproti zrcadlovkám.“ A ve stručném přehledu uvádí také hlavní charakteristika Fotocihly, jako ekologický materiál, dobré statické vlastnosti, výborné protipožární vlastnosti, tvarová stálost, zabezpečení optimálního vlhkostního režimu, nepotřebuje baterie a nechybí ani rozměry.

 

Olympus: Akce

 

Více informací a také průvodní video ke kampani je na webu Fotocihla.cz.

 

Představitelé firmy Olympus neuvedli, zda chystají také menší, lehčí a skladnější model „Dlažební kostka“ pro méně vyhraněné zastánce digitálních zrcadlovek, kteří nepreferují nejtěžší a nejvýkonnější plnoformátové přístroje, anebo naopak model „Obelisk“ pro uživatele středoformátových zrcadlovek či profipřístrojů s výměnnými zadními snímacími stěnami. Lze však předpokládat, že kampaň zaujme široký okruh potenciálních spotřebitelů. U mě osobně iniciovala zcela specifické myšlenkové asociace. Připomněla mi, jak jsem před řadou let těžce sháněl dvě pořádné cihly coby rekvizity, které jsme měli za domácí úkol fotografovat podle přesných zadání pro pozadí i osvětlení a samozřejmě jsme také museli vše vyřešit skladebně, jako kompoziční celek… A pak nás čekalo vyvolání negativu a pozitivní proces v temné komoře. Krásné vzpomínky. Děkuji za připomenutí. 

 

Olympus: Akce

 

 

 

 

 

Tématické zařazení:

 » Novinky  » Novinky - příslušenství  

 » Ostatní  » Aktuality  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

arogancia

Autor: klingo Muž

Založeno: 24.11.2013, 12:35
Odpovědí: 0

Takýto prístup Olymu rozhodne nepomôže.Prečo musí byť veľká a ťažká zrkadlovka zákonite nemotorná a nepohodlná?Držal už niekto tento olympus,povedzme so športovým teleobjektívom niekoľko hodín?Až potom človek ocení sskvelú ergonómiu profi FF zrkadloviek.Ani pozeranie do digi hľadáčiku nieje žiadna slasť po takých dvoch hodinách,ˇUnava očí je znateľná.Mal som možnosť si omd vyskúšať,a aj keď mám olyho epl-3,omd by som za prachy,za ktoré sa predáva rozhodne nekúpil.Marketing je lepší ako skutočnosť.

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: