Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Novinky - příslušenství
Olympus: Akce "Fotocihla"
19. listopadu 2013, 13.47 | Olympus zaujal svou nejnovější reklamní kampaní na podporu zájmu o kompaktní systémové fotoaparáty s výměnnými objektivy OM-D a PEN. Ač byla spuštěna v předvánočním období, je koncipována s notnou dávkou „aprílové“ nadsázky. A je to také ukázka, že "Kdo si hraje, může i trochu zlobit".
Tisková zpráva s titulkem „Olympus útočí na zrcadlovky Fotocihlou“ uvádí, že „majitelé full-framových a APS-C digitálních zrcadlovek se neustále potýkají s jedním velkým problémem – rozměry a váhou své fotovýbavy. Když začnou používat OM-D a PEN, které fotí kvalitně jako zrcadlovka bez váhy zrcadlovky, jsou v šoku z jejich malých rozměrů. Proto vznikla Fotocihla. Jde o malé zařízení, které lze připevnit na modely Olympus PEN.“
Nová kampaň Olympus na fiktivní „unikátní příslušenství“ pro majitele fotoaparátů OM-D a PEN – Fotocihlu dále v duchu k dokonalosti dovedených aprílových žertíků uvádí, že „Fotocihla má za úkol zvýšit váhu a rozměry těchto kompaktních systémových fotoaparátů pro lidi, kteří mají problém odvyknout velkým nemotorným zrcadlovkám. Známý výrobce fotoaparátů jí chce poukázat na malé rozměry svých nových modelů a jejich nízkou váhu oproti zrcadlovkám.“ A ve stručném přehledu uvádí také hlavní charakteristika Fotocihly, jako ekologický materiál, dobré statické vlastnosti, výborné protipožární vlastnosti, tvarová stálost, zabezpečení optimálního vlhkostního režimu, nepotřebuje baterie a nechybí ani rozměry.
Více informací a také průvodní video ke kampani je na webu Fotocihla.cz.
Představitelé firmy Olympus neuvedli, zda chystají také menší, lehčí a skladnější model „Dlažební kostka“ pro méně vyhraněné zastánce digitálních zrcadlovek, kteří nepreferují nejtěžší a nejvýkonnější plnoformátové přístroje, anebo naopak model „Obelisk“ pro uživatele středoformátových zrcadlovek či profipřístrojů s výměnnými zadními snímacími stěnami. Lze však předpokládat, že kampaň zaujme široký okruh potenciálních spotřebitelů. U mě osobně iniciovala zcela specifické myšlenkové asociace. Připomněla mi, jak jsem před řadou let těžce sháněl dvě pořádné cihly coby rekvizity, které jsme měli za domácí úkol fotografovat podle přesných zadání pro pozadí i osvětlení a samozřejmě jsme také museli vše vyřešit skladebně, jako kompoziční celek… A pak nás čekalo vyvolání negativu a pozitivní proces v temné komoře. Krásné vzpomínky. Děkuji za připomenutí.
|
|
|
|
|
|
Diskuse k článku
Vložit nový příspěvek Sbalit příspěvky
|
-
14. května 2014
Jak vkládat snímky do galerií a soutěží? Stručný obrazový průvodce
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
2. února 2012
-
12. června 2012
-
9. dubna 2014
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
15. prosince 2014
Konica Minolta pomůže živnostenským úřadům s digitalizací dokumentů
-
11. května 2014
-
26. listopadu 2014
Canon Junior Awards již posedmé ocení mladé fotografy v rámci Czech Press Photo
-
21. srpna 2014