Vyhlášení výsledků soutěže Vzpomínky na léto - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



FotoReport

Vyhlášení výsledků soutěže Vzpomínky na léto

Vzpominky na leto

6. ledna 2006, 00.00 | Při vyhlášení výsledků soutěže Vzpomnky na léto došlo k porušení pravidel soutěže, což nás bohužel přinutilo anulovat původně vyhlášené výsledky. Vysvětlení celé situace a korektní pořadí fotografii v soutěži najdete v tomto článku.

Vážení čtenáři,

server Fotografovani.cz uspořádal na konci loňského roku soutěž nazvanou "Vzpomínky na léto". Soutěž vznikla díky podpoře společnosti Panasonic a jejím cílem bylo podpořit uživatele naší veřejné galerie a ocenit jejich práci hodnotnými cenami. Do soutěže bylo přihlášeno celkem 478 fotografií, což nás velice příjemně překvapilo. Bohužel při vyhlašování soutěže jsme nebyli dostatečně důslední a pravidla soutěže jsme stanovili velice volně. To vedlo k tomu, že před odbornou porotou stál velice nelehký úkol vypořádat se s příliš volným zadáním tématu.

Po dlouhém váhání se porota rozhodla vybrat nejlepší fotografie ne z prvních deseti snímků, ale ze všech fotografií, které dosáhli hodnocení 10.0 (median ze všech hodnocení uživatelů). Na jednu stranu tak sice získala možnost vybrat ty snímky, které považovala jednak za technicky nejzdařilejší a druhak dostatečně blízké tématu, na stranu druhou bohužel nedostála zcela přesně zveřejněným pravidlům soutěže. Po zveřejnění výsledků se zvedla zasloužená vlna kritiky, která poukázala na toto naše selhání.

Abychom co nejrychleji a nejkorektněji zareagovali na vzniklou situaci, rozhodli jsme se anulovat původně zveřejněné výsledky a ocenit prvních deset nejlépe hodnocených fotografií bez zásahu poroty. Zároveň všichni ti autoři, kteří měli být podle původně vyhlášených ocenění a cenu nezískali, budou odškodněni dárkovým certifikátem v hodnotě 2.000Kč a jejich práce budou vystaveny spolu s pracemi vítězů na 8. Digiforu.

Velice nás všechny mrzí situace, do které se soutěž dostala naší chybou a ještě jednou se omlouváme všem soutěžícím. Doufáme, že toto řešení alespoň částečně napraví vzniklou situaci a při vyhlášení příští soutěže velmi důsledně a pečlivě předem stanovíme taková pravidla, která nepovedou k dalším případným selháním či nedorozuměním.

Za server Fotografovani.cz a odbornou porotu David Filipi

1. místo:
The time is out..

autor: Jaroslav Hora



2. místo:
Pohansko

autor: tbart



3. místo:
Kastelán

autor: zve



4. místo:
" Poslední dobré ráno "

autor: pitrs



5. místo:
laguna II

autor: balos



6. místo:
Ove

autor: Kubisek



7. místo:
La Gomera

autor: lachim



8. místo:
Zapomenuty

autor: misacek



9. místo:
Na konci ...

autor: Jaroslav Hora



10. místo:
La Gomera

autor: lachim

Tématické zařazení:

 » Ostatní  » FotoReport  

 » Ostatní  » FotoTechnika  

 » Novinky  

 » Novinky  » Výstavy  

Diskuse k článku

 

Vložit nový příspěvek   Sbalit příspěvky

 

výkon poroty

Autor: Sony Muž

Založeno: 05.01.2006, 14:54
Odpovědí: 1

Nechápu porotu.Fotka na druhém místě je typická německá fotka z třicátých let, kterých byly stovky.Leda, že je to Váš kamarád.

Odpovědět na příspěvek

RE: výkon poroty

Autor: Demeter Muž

Založeno: 06.01.2006, 09:10

"a ocenit prvních deset nejlépe hodnocených fotografií bez zásahu poroty."

Kde je problém?

Odpovědět na příspěvek

Porušení pravidel

Autor: Jaroslav Hora Muž

Založeno: 05.01.2006, 18:06
Odpovědí: 0

Gratuluji porotě, respektive zřejmě panu Březinovy k výběru. Nejen že porušil svá vlastní pravidla, ale navíc vyřadil z 12 vystavovateli nejlépe hodnocených fotografií hned 8 ??? Tak to jsem fakt nepochopil.
V pravidlech jste psal a vždy pokud jste dělali soutěž to tak bylo, že lidé z galerie vyberou 10 nejlépe hodnocených fotografií a z těch porota vybere ty nejlepší.
A tak to máte i nasáno na svých stránkách...Měnit pravidla po skončení souteže, to snad jde i zažalovat pane Březina, ne?
Děkuji a mějte se tu krásně.

Jaroslav Hora

Odpovědět na příspěvek

výsměch

Autor: Martin Novák Muž

Založeno: 05.01.2006, 18:19
Odpovědí: 0

Navazuji na předchozí názor, právě jsem odeslal zhruba to samé, s tím, že jsem myslel, že se to vloží do příspěvků, ale asi se to odeslalo jako interní zpráva pořadateli.
Psal jsem tak asi to samé.....v pravidlech je napsáno:
"Na základě nejlepších hodnocení bude vybráno 10 nejlépe hodnocených fotografií, o jejichž konečném pořadí rozhodne odborná porota pořadatele soutěže."
Chápu to také přesně jako p. Hora, že z deseti nejlépe hodnocených snímků porota sestaví konečené pořadí. Jestli snímky s 86 a 96 body jsou nejlépe hdnocené snímky a snímek s téměř 1000 body ne, tak jsem asi čínský bůh srandy. Souhlasím s porušením pravidel a připojil bych se k žalobě :-).
Hezky jste si rozdali výhry.

Odpovědět na příspěvek

Ha, ha!

Autor: t-rox Muž

Založeno: 05.01.2006, 18:19
Odpovědí: 0

Tak to jsem nepochopil, kde jsou 2 nejlepsi fotky od Jaroslava Hory (Time is out) a Tomase Bartuska - tbart (Pohansko)????? Tohle je opravdu k smichu. Soutez byla "Vzpominky na leto" ale ve vybranych snimcich neni skoro zadna fotka propominajici letni atmosferu. La Gomera od lachim je bezesporu uzasna fotka, ale jako vitez letni souteze si ji nepredstavuji ...

Odpovědět na příspěvek

Ha, ha!

Autor: t-rox Muž

Založeno: 05.01.2006, 18:25
Odpovědí: 0

Tak to jsem nepochopil, kde jsou 2 nejlepsi fotky od Jaroslava Hory (Time is out) a Tomase Bartuska - tbart (Pohansko)????? Tohle je opravdu k smichu. Soutez byla "Vzpominky na leto" ale ve vybranych snimcich neni skoro zadna fotka propominajici letni atmosferu. La Gomera od lachim je bezesporu uzasna fotka, ale jako vitez letni souteze si ji nepredstavuji ...

Odpovědět na příspěvek

Bravo !!!

Autor: Peter Pavlovič (pepčok) Muž

Založeno: 05.01.2006, 18:44
Odpovědí: 0

Klobúk dolu pred porotou... Pripájam sa k pánom ktorí písali nado mnou.. ak sú toto regulérne výsledky, tak do seba napchám naplno vytiahnutú Sigmu 70-300.

Odpovědět na příspěvek

velmi zvláštní

Autor: pytlak Muž

Založeno: 05.01.2006, 19:45
Odpovědí: 0

Vážená poroto, nezlobte se, ale tohle se fakt nezdařilo. V pravidlech bylo trochu něco jiného. Dalo se sice počítat s tím, že třeba porota některou z těch na galerii nejlépe hodnocených fotek vyřadí kvůli nedodžení tématu (a dokonce si myslím, že tam některé, ikdyž jinak vynikající fotky byly), ale pak měly být zařazeny fotky dle hodnocení uživatelů (tedy 11,12,13,..). Ale to, že fotka s 86, nebo 96 body bude zařazena před fotky s 600 nebo 700 body, tak to je trochu silný kafe. Myslím, že příště by tento přístup kl pravidlům mohl omezit účast v podobných soutěžích a to by asi nemělo být vaším cílem.

Odpovědět na příspěvek

Pravdu má náčelník!

Autor: dorf Muž

Založeno: 05.01.2006, 20:09
Odpovědí: 0

Komu se to nelíbí, ať táhne - tohle je server pana Březiny, tak si nevyskakujte...
Pane Březino, jste prima! Vy dokážete popudit i zdánlivě nepopuditelné vlastní zastánce... Držím vám palce, jen tak dál. :D

Odpovědět na příspěvek

:-))

Autor: Martin Novák Muž

Založeno: 05.01.2006, 20:16
Odpovědí: 0

Dorfe ty máš vždy dokonalé hlášky :-))) Tohle se tu panu Březinovi fakt nepovedlo, jsem zvedavý jestli se s tím něco bude dělat, nebo se bude naopak dělat, že tohle nikdo NÁHODOU nečetl a tak o nespokojenosti vlastně nikdo vědět nebude :-) a jak říkáš, pokud tohle projde, tak pak asi nezbývá než táhnout, přístě se nezůčasňovat soutěží a hlavně nebodovat, protože to nemá vůbec cenu!!!

Odpovědět na příspěvek

:-))

Autor: Martin Novák Muž

Založeno: 05.01.2006, 20:22
Odpovědí: 0

Dorfe ty máš vždy dokonalé hlášky :-))) Tohle se tu panu Březinovi fakt nepovedlo, jsem zvedavý jestli se s tím něco bude dělat, nebo se bude naopak dělat, že tohle nikdo NÁHODOU nečetl a tak o nespokojenosti vlastně nikdo vědět nebude :-) a jak říkáš, pokud tohle projde, tak pak asi nezbývá než táhnout, přístě se nezůčasňovat soutěží a hlavně nebodovat, protože to nemá vůbec cenu!!!

Odpovědět na příspěvek

Vypečený tytulek

Autor: J.Hora Muž

Založeno: 05.01.2006, 22:22
Odpovědí: 0

Teď jsem si pořádně přečetl ten tytulek a zaujala mě zejména tato část:
Z nejlépe hodnocených fotografií vybrala porota 10 nejlepších.
To je super...nejlépe hodnocené fotografie... :) :) :)
To musel psát profík, který věděl jak to napsat, že si vybrali sami (ikdyž uznávám, že vcelku dobře ;) )

Odpovědět na příspěvek

???

Autor: free.biker Muž

Založeno: 05.01.2006, 23:40
Odpovědí: 0

Ked som si prezrel vysledky, musel som to urobit este raz, pretoze mi unikol z vacsiny fotiek letny motiv, no pripisoval som to skor mojej prizemnosti a slabemu nadhladu. Pomaly ma ten pocit vsak opustil a davam za pravdu doteraz napisanemu.
Aj ked ma tato tema sirsi zaber ako ostatne doterajsie vybery, myslim, ze "porota" tentokrat prestrelila.

Odpovědět na příspěvek

porušení pravidel

Autor: tbart Muž

Založeno: 06.01.2006, 00:10
Odpovědí: 1

Je to jasné porušení pravidel. Z deseti nejlépe hodnocených fotografií se do tohoto výběru dostaly pouze 2 fotografie - LA GOMERA a KASTELAN. To je prostě síla !@!

Zajímalo by mě kdo v porodě sedí. Možná by se měla porota k tomu vyjádřit a trošku to oddůvodnit...

Odpovědět na příspěvek

zpracování tématu

Autor: rené Muž

Založeno: 06.01.2006, 08:21

To co tady předvedla porota p. Březiny je fakt síla. Vyřadit osm fotografií z deseti aniž by byl brán zřetel na výsledky bodování zavání samolibosti a povýšenosti. Pochopil , bych kdyby vyřadili fotku "The time out" za nevhodné zpracování tématu - focené v polovině listopadu, nebo fotku "Kastelán", která mi rovněž léto moc nepřipomíná a navíc je to fotomontáž, ale vyřadit osm fotek s deseti je podvod na soutěžících.

Odpovědět na příspěvek

Omluva

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 06.01.2006, 09:09
Odpovědí: 3

Vazeni uzivatele,
rad bych se osobne omluvil vsem ucastnikum souteze Vzpominky na leto jakozto sefredaktor odpovedny za cely server Fotografovani.cz. Doufame, ze pochopite reseni, ktere jsme zvolili a doufame, ze touto cestou alespon castecne odcinime chybu, kterou jsme udelali pri vyhlaseni vysledku.

Jan Brezina

Odpovědět na příspěvek

RE: Omluva

Autor: balos Muž

Založeno: 06.01.2006, 15:00

Je pekne, ze chcete odskodnit 2tis. ty co jste vybrali, ale neprijde Vam blby, ze skutecni vyherci od 7-10 mista cenu nemaji? A i 512 SD karta hodnoty 2tis. nedosahuje. Chtelo by to trochu vice spravedlnosti ne?

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: Omluva

Autor: David Filipi Muž

Založeno: 06.01.2006, 15:18

Vyherci z puvodniho vyhlaseni ze 7. az 10.mista svou cenu dostanou, tzn ze budou take vystaveni na pristim Digiforu. Panasonic ma na svou SD kartu 512MB stanovenou cenu 1 995 Kč.

Odpovědět na příspěvek

RE: Omluva

Autor: Petr Mahler Muž

Založeno: 08.01.2006, 09:29

A uz je to tady! Aniz bych mel v umyslu nekoho z odpovednych urazit nebo jinak poskodit, musim konstatovat ze ty nedostatky na ktere jsem nedavno poukazoval nejsou nic proti tehle obrovske a ucastniky urazejici frasce.
Redakci zbyva jen jedina moznost jak zachranit situaci a tuto naprosto neomluvitelnou neserioznost k soutezicim, toto naprosto neprijatelne hodnoceni a manipulovani, tento druh podplaceni podvedenych tim, ze tyto nejvys pochybne vysledky anuluje a bezprostredne oznami napravu tim, ze vyhlasi soutez nove, ktera bude naprosto korrektni jak s dodrzenim thematu, tak s vyhodnocenim.
Fotografie
, ktere s thematem nemaji co delat, i kdyz se nekomu zdaji lepsi nez ty ktere se tohoto thema prisne drzi, nemohou byt v zadnem pripade hodnoceny!
V kazdem pripade musi mit soutez, ktere se ucastni tolik soutezicich nejmene dve kola, ve kterch se da rici, ze v tom poslednim jsou jen ti opravdu nejlepsi - bez ohledu na technickou a umeleckou uroven fotografii!
Petr Mahler

Odpovědět na příspěvek

To jsou věci!

Autor: Demeter Muž

Založeno: 06.01.2006, 09:14
Odpovědí: 2

Na jednu stranu chápu, že nejlépe hodnocení autoři byli z vyřazení (a tedy změny pravidel) naštvaní. Na druhou stranu, poslat do soutěže "Vzpomínky na léto" snímek s popisem "Zima je už tady...Tak pojďme přestat myslet na léto a pojďme se radovat ze zimy..." je stejná podpásovka, ne-li stokrát horší!!!

Odpovědět na příspěvek

RE: To jsou věci!

Autor: pepčok Muž

Založeno: 06.01.2006, 09:45

Demeter:
hej, za prvé mali niektorí autori trochu porozmýšľať či ich fotka s letom nejako súvisí (aj keď súvislosť sa dá umelo vytvoriť) a za druhé tí užívatelia čo ich hodnotili, mohli brať do úvahy že by fotka mala pasovať do danej témy a nie hodnotiť ju ako normálnu fotku v galérii... čo už. Môj kandidát nevyhral a tým čo vyhrali (na dva krát), srdečne gratulujem ;)

Odpovědět na příspěvek

RE: To jsou věci!

Autor: pepčok Muž

Založeno: 06.01.2006, 11:19

Demeter:
hej, za prvé mali niektorí autori trochu porozmýšľať či ich fotka s letom nejako súvisí (aj keď súvislosť sa dá umelo vytvoriť) a za druhé tí užívatelia čo ich hodnotili, mohli brať do úvahy že by fotka mala pasovať do danej témy a nie hodnotiť ju ako normálnu fotku v galérii... čo už. Môj kandidát nevyhral a tým čo vyhrali (na dva krát), srdečne gratulujem ;)

Odpovědět na příspěvek

opet zajimave

Autor: pytlak Muž

Založeno: 06.01.2006, 09:53
Odpovědí: 2

no tak sice porota anulovala původní podivné výsledky, ale v protikladu si roli teď zjednodušila tím, že nevyužila svoji možnost vyřadit fotografie, které s letní tématikou mají asi jen málo společného, a vzala prostě jen pořadí dle bodů.
Opravdu si myslíte, že všechny fotografie v první desítce jsou s letní tématikou? Já se domnívám, že ne a autoři jsou si jistě této skutečnosti dobře vědomi. O tom, že jsou to jinak nádherné a kvalitně udělané fotografie nepolemizuji, jen měli být v jiné kategorii, jiné soutěži. Ono poslat do soutěže s letní tématikou třeba perfektně nafoceného sněhuláka na Mount Everestu je podle mě trochu nevhodné.
Takže u mě rozhodně lepší výsledek než předtím, ale poněkud alibistický....

Odpovědět na příspěvek

RE: opet zajimave

Autor: David Filipi Muž

Založeno: 06.01.2006, 10:48

Vzhledem k tomu, ze se v diskuzi k puvodnim vysledkum objevily prispevky i od autoru, kteri jsou v soucasnych vysledcich, tak by mohla byt role poroty napadena. Nechteli bychom dosahnout situace, kdy bude porota narknuta z ovlivneni tim, ktery autor si v diskuzi stezoval a ktery ne.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: opet zajimave

Autor: pitrs Muž

Založeno: 06.01.2006, 11:20

Takže , kdybychom mlčeli, tak bychom učitě dosáhli přehodnocení již vyhlášených výsledků?
pane filipi nenechte se vysmát - pokud bychom si nestěžovali nebylo by co měnit- alibismu, alibismu a ještě jednou alibismus, . Hlavně ať mi nikdo nic nemůže něco vyčítat. Zamyslete se nad svými výroky. Já v práci opravit takovým to způsobem reklamovaný výrobek , tak dnes jsem na úřádu práce.

Odpovědět na příspěvek

vysledky

Autor: balos Muž

Založeno: 06.01.2006, 12:51
Odpovědí: 0

tak jsem vcera slysel co se tu objevilo za vysledky a musim tedy rict, ze jsem byl z toho taky trochu v soku.
Tohle poradi je takove jako bylo v hlasovani, tady se muzem (jak jiz pripominali uzivatele viz nize) bavit o tom, co souvisi s tematem nebo ne. Souhlasim s nimi, ze "The time is out.." a "Kastelan" sem moc nepatri (fotky luxusni ale k létu asi ne), ale i tak je tento vysledek urcite korektnejsi nez ten pred tim.

Odpovědět na příspěvek

jo... vzpomínky na lěto...

Autor: pdfoto Muž

Založeno: 06.01.2006, 18:51
Odpovědí: 1

je to komedie... myslím, že zadání definuje o jaké fotografie jde... jinak bych vybral z archívu něco jiného, tak aby se víc líbilo... s létem jsou spojeny jisté asociace... nejde vůbec o to zda jsem mezi vítězi ja, nebo někdo jiný... popravdě... vítěz předtím zveřejněný měl k zadání blíže než teď... takže nevím komu mám vlastně gratulovat... spíše... silně rozpačitý dojem... mírně rečeno... pd

Odpovědět na příspěvek

RE: jo... vzpomínky na lěto...

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 10.01.2006, 01:50

Korekce vysledku nebyla provadena z duvodu problemu s obsahem fotografii, ale s procesem vyberu. Zadani tematu bylo zrejme dostatecne volne, aby byly nominovany fotografie ktere byli a koneckoncu hlasovani uzivatelu ukazalo, ze vetsina s tim problem nemela. Vase rozpaky nejsou na miste

Odpovědět na příspěvek

To jsou veci

Autor: Ich Muž

Založeno: 08.01.2006, 19:38
Odpovědí: 12

To jsou veci. Nejdriv udelaji gulas s vysledkama. Potom nechaji poradi jak je i s fotkama ktery nemaji nic s letem spolecnyho. A nakonec kdyz chteji autori fotek svoje dilo smazat tak jim to nechteji povolit i kdyz autorsky pravo na fotku nemaji a na nemoznost mazat fotky neupozornili. jsem zvedav kdo se jim podiva na zoubek hajzlikum.

Odpovědět na příspěvek

RE: To jsou veci

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 10.01.2006, 01:48

Spis je otazkou, kdo se podiva na zoubek vam, pokud budete takto jednostranne prekrucovat fakta ve verejne pristupnych komunikacnich kanalech. Osobne nemam prilis potrebu vas vypad resit, ale jen pro upresneni:

1) Ano, doslo k chybe pri vyhlaseni vysledku, za kterou jsme se omluvili, napravili jsme ji a odskodnili jsme uzivatele, kterych se chyba mohla dotknout.

2) Nove vysledky jsou vyhlaseny presne v souladu s pravidly a dokonce je i pripojeno vysvetleni proc jsme se rozhodli jak jsme se rozhodli.

3) V diskuzich jsme jasne deklarovali, ze neni mozne zasahovat do probihajici ci ukoncene souteze. Zaroven jsme s ohledem na diskuze nad nemoznosti smazani fotografii deklarovali, ze budou stazeny vsechny stavajici souteze aby se necitil zadny autor dotcen vystavovanim jeho fotografii, ktere sam a podotykam zcela dobrovolne do souteze prihlasil, a v budoucich soutezich striktneji definujeme pravidla.

Mate s cimkoli z toho nejaky problem? Prijde mi to jasne, ferove a korektni

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To jsou veci

Autor: lachim Muž

Založeno: 10.01.2006, 10:27

Tak jsem si procetl diskuzi k teto "povedene" soutezi.
Z deseti nejlepe hodnocenych fotografii mela vybrat konecne poradi fotografii porota. Takze bych rekl, ze u fotografii z puvodnich vysledku souteze, ktere jsou ale zaroven i v prvni desitce melo byt zachovano poradi. Nebo snad, kdyz uz ze vsech fotografii byla tedy vybrana na prvni misto ta moje, tak z prvnich deseti uz ne a skoncila az na sedmem miste? To je take trochu divne.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 10.01.2006, 23:46

Zcela nerozumim vasemu pozadavku. Puvodni anulovane vysledky byly vybrany v rozporu s pravidly a nema smysl se k nim vracet. Konecne vysledky jsou presne podle pravidel. Vzali jsem 10 nejlepe hodnocenych fotografii a porota mela moznost uvnitr teto desitky zmenit poradi, coz z popsanych duvodu neudelala - nebo chceteli potvrdila v souladu s pravidly stavajici stav.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: lachim Muž

Založeno: 11.01.2006, 00:18

Ano, ale ta fotografie patri mezi prvni desitku a z toho duvodu pro tuto a myslim ze jeste jednu fotografii bylo puvodni vyhlaseni souteze naprosto podle predpisu. Z prvnich deseti fotografii vybranych uzivateli, mela rozhodnout o vyslednem poradi porota. Nejdrive ji vybrala ze vsech fotografii jako viteznou a pak najednou z deseti fotografii jako sedmou.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To jsou veci

Autor: Ich Muž

Založeno: 10.01.2006, 18:28

Vam pride ferove a korektni ze i kdyz nemate od autora pravo disponovat s fotkou tak mu branite aby ji smazal? Me to zase pride jako ultrasvinarna!

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 10.01.2006, 23:07

Ano. Autor vlozil zcela dobrovolne svou fotografii do souteze. V soutezi je prezentovana s jeho jmenem, v podobe v jake ji do souteze prihlasil a nikdo s ni nijak nemanipuluje, nezneuziva ci cokoli jineho. Jedine co se deje, je to, ze jsme rekli ze neni mozne po ukonceni souteze s fotografii zarazenou do souteze manipulovat. Bylo by to nefer vuci vsem ostatnim soutezicim. Prave k vuli lidem jako jste vy jsme zaroven vyhlasili, ze po vyhlaseni vysledku a mem navratu do CR (polovina ledna) odstranime z webu vysledky vsech probehnuvsich soutezi a pri vyhlaseni nove souteze se pokusime vsechny dle nas logicke a samozrejme skutecnosti formalne definovat v pravidlech.

Nevidim nejmensi duvod k hrubym vyrazum

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: lachim Muž

Založeno: 10.01.2006, 23:23

Docela rad bych znal Vas nazor i na muj predchozi prispevek. Dekuji.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: lachim Muž

Založeno: 10.01.2006, 23:28

Docela rad bych znal Vas nazor i na muj predchozi prispevek. Dekuji.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: Ich Muž

Založeno: 11.01.2006, 00:11

Autor vlozil fotku do souteze ale nikdy nikdo predtim niikde neuvedl ze fotku nelze smazat. S tim ste vyrukovali az ted po tom vasem pruseru. A kdyz ste to nikde neuvedli tak nemuzete lidem branit v odstraneni jejich fotek kdyz uz sotez skoncila. Prave kvuli lidem jako vy je duvod k hrubym vyrazum. Vy si dovolujete veci ze clovek zasne. Uzurpujete si pravo ktery vam neprislusi. kdyz uz delate takovy kejkle s vysledkama takl alespon nechte lidi at si svoje fotky smazou. Ultrasvinarna je pro to co predvadite jeste hodne slabouckej vyraz.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: Jan Brezina Muž

Založeno: 11.01.2006, 00:38

Souteze v galerii poradame uz do kvetna 2004 a nikdy jsme neumoznovali vymazat snimek z uzavrene souteze. Az nyni poprve to zacalo nekomu vadit u aktualni souteze a situaci resime. Obavam, ze pujde spis o nejaky vas osobni problem, nez cokoli jineho ...

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: RE: RE: RE: RE: To jsou veci

Autor: Ich Muž

Založeno: 11.01.2006, 05:41

nikdy ste neumoznovali vymazat snimek. No a? Asi to nikdy nikdo nechtel. Ted to nekteri autori chtej! Vy se obavate ze jde o muj osobni problem. A kdyz autor chce smazat fotku tak je to taky jeho osbni problem? Je. Ale ma na to pravo. tak se nevykrucujte. Jestli v tom nekomu branite tak je to lumparna.

Odpovědět na příspěvek

RE: RE: To jsou veci

Autor: MaXim Muž

Založeno: 12.01.2006, 02:23

Henry napisu ti to jendnou... cepin ve sneho je leto jak noha ... KUP SI BREJLE STREJDO

Odpovědět na příspěvek

Co na to sponzor?

Autor: dorf Muž

Založeno: 10.01.2006, 19:33
Odpovědí: 1

Docela by mě zajímalo, jak na čachry s pořadím soutěže reagoval sponzor, firma Panasonic...

Odpovědět na příspěvek

RE: Co na to sponzor?

Autor: petr mahler Muž

Založeno: 11.01.2006, 10:38

Sponzor? Sponzor muze byt maximalne spokojeny a redakce dostane premie.

Neni nic lepsiho nez nejakym nezvyklym zpusobem zvysit navstevnost jejich serveru. Treba i na ukor tech nepatrnych naivnich hobbyfotografu.

Neni nad poradnou ucinnou reklamu!

Odpovědět na příspěvek

Téma?!

Autor: Fotoamater Muž

Založeno: 13.01.2006, 00:51
Odpovědí: 0

Tak jsem sem zavítal po určité době a jsem zhrozen - co se to tady děje? Vůbec nechápu, jak je možné vyhlásit tematickou soutěž a pak nechat vyhrát fotografie nesplňující dané téma/zadání!!! V každé soutěži jsou fotografie netýkající se zadaného tématu samozřejmě automaticky a bez problému (lépe řečeno povinně) vyřazeny. Přece nemohu soutěžit se zimní fotografií v soutěži týkající se léta! To je absolutní nezvládnutí základních postupů při zadávání a vyhodnocování soutěže. Pokud fotografie nesplní zadané téma, tak je samozřejmé, že nemůže soutěžit a bude vyřazena! Argument s tím, že lidé tyto fotografie bodovali je zcela lichý - ti hodnotili fotografii, splnění zadání musí zajistit pořadatel! V případě, že organizátor akceptuje všechny fotografie, tak měl vyhlásti volné téma! Zajímavou třešničkou na dortu je nemožnost smazat fotografii i po ukončené soutěži! No nic, dělejte si to jak chcete (což hravě činíte), sem již nemá cenu chodit.

Odpovědět na příspěvek

k fotkám (názor odjinud)

Autor: Pernath Muž

Založeno: 13.01.2006, 10:08
Odpovědí: 0

Nevím, zda bylo téma soutěže nějak upřesněno, ale že by toto byly fotky na téma "vzpomínky na léto" mi vůbec nepřijde.
Spíš bych dal titul "technicky působivé" nebo "pocit neskutečna". Fotím trochu, ve fotografickém světě se nijak zvlášť nepohybuji, ale o fotce mám trochu jinou představu. Těch deset fotografií (snad č.4 chabě zachraňůjí ty kůly) mi přijde dobrých do nějaké reklamy, na plakát, ale ne fotky coby volné umění. Ani jedna z fotek ve mně nevyvolává pocit vzpomínek na léto ani na cokoli jiného a jestli u někoho ano, tak je asi na práškách nebo na něčem ještě lepším. Čekal bych třeba trochu nostalgie po létě nebo naopak fotografii, ze které letní žár přímo sálá. Nebo něco jiného, ale něco, co se dá spojit aspoň s jedním ze slov tématu.
Ani po formální stránce mě to neuspokojilo. I lajckým okem vidím, že v kompozici č.2 je pravá strana trochu ukrojená, u č.1 mi vůbec chybí nějaký ústřední prvek, oko těká, aby se nakonec zastavilo u dvou klacíků uprotřed?

Odpovědět na příspěvek

 

 

Vložit nový příspěvek

Jméno:

Pohlaví:

,

E-mail:

Předmět:

Příspěvek:

 

Kontrola:

Do spodního pole opište z obrázku 5 znaků:

Kód pro ověření

 

 

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: