Recenze: Zoner Photo Studio 7 - díl 1. - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

FotoTechnika

Recenze: Zoner Photo Studio 7 - díl 1.

ZPS7-dil1

13. října 2004, 00.00 | Tak jsme se dočkali. Zoner Photo Studio 7 je na světě. V Preview jsem stručně představil novinky, v této sérii článků se s nimi seznámíme více do hloubky. Tento díl je zaměřen především na klíčová slova a digitální podpis, které patří mezi nejvýraznější vylepšení nové verze.

» Recenze  » Recenze - software

blbinky

Autor: Pavol Muž

Založeno: 13.10.2004, 00:25
Odpovědí: 2

no tieto tzv. vylepšenia sú kozmetické blbinky pre tých nemajú čo robiť.

RE: blbinky

Založeno: 13.10.2004, 19:19

Teda aj pre teba - keby si mal čo robiť, nečítaš to tu ani nepíšeš táraniny...

blbinky versus hlas lidu

Autor: Milo Muž

Založeno: 27.11.2004, 19:22

Vážení, nepozorujete poslední dobou že se z národa nenápadně vyčlenuje stále větší skupina analfabetů?
Neumějí obsluhovat grafické programy, pokud nejsou v češtině - je to ještě horší, nerozeznají nuance stále vyšších a vyšších verzí, protože poměr jejich potřeb a schopnosti je vnímat již byl nenávratně překonán, výrobci se předhánějí v nabídkách a reklamách zcela nestydatě a bezohledně, odborníci soutěží o nejlepší pověst a nejvyšší náklad svých publikací a co z toho má obyčejný smrtelník? Vůbec se nedivím tomu rezolutnímu závěru člena spřáteleného národa. I já začínám mít pocit že se jedná o blbinky !!! nebo použijte jiné synonymum, pořád to bude jedno a totéž.
Pevné nervy přeje Milo.
PS:Chtěl bych vidět výsledek soutěže o nejlepší SW k digiťáku v češtině.

Návod

Autor: Honza Muž

Založeno: 13.10.2004, 20:40

Za výraznou slabinu považuji příručku, konkrétně pasáž o vylepšení obrazu. V některých případech netuším, co se za danou funkcí skrývá a jak funguje. Namátkou ve funkci Kombinovaná úprava obrazu: co to je a jak funguje Vyrovnání histogramu (jsou tam na to celkem 4 volby), Vylepšení expozice. Dále je tam v této Kombinované úpravě volba Vylepšit stíny. Já jsem pro vylepšení stínů používal Jemné vyrovnání histogramu a teď v ZPS7 je nová fce Projasnit stíny. To už jsem vyjmenoval 3 funkce na vylepšení stínů. Kterou z nich použít? Je některá lepší a některá horší, nebo se každá použije pro jiný typ snímku, nebo jsou v podstatě ekvivalentní? Netuším a mám v tom docela zmatek. Možná by bylo dobré udělat nějaký článek (spíš sérii článků) o tom, jak tyto funkce fungují, kdy je použít, připadně pro lepší pochopení ještě uvét, jak by se to například dělalo ručně v Photoshopu.

Pro organizaci fotek je mnohem lepší program IMatch

Autor: Radek Muž

Založeno: 21.10.2004, 14:21

Funkce Zoner Photo Studia pro organizaci fotek do kategorií atd., nad kterými se autor článku tak rozplývá, jsou mnohem lépe zvládnuty a již velmi dlouho implementovány v čechách ne moc známém programu IMatch, který je ve světě oceňován, jako jeden nejlepších programů pro organizaci fotek. Nádherné jsou schopnosti zařazovani do kategorií na základě logického výrazu typu "do dané kategorie patří fotky náležející fo kategorie A a nenáležející do kategorie B" atd. Program IMatch podporuje i skriptování, které dále rozšiřuje jeho možnosti . Program je možné najít na adrese www.photools.com a jeho ostrá verze stojí po přepočtu asi 1200Kč. Podotýkám, že nemám na prodeji IMatch žádný finanční zájem, a můj příspěvek pramení pouze z nadšení z tohoto skvělého programu :-)

,