Recenze - příslušenství - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Recenze - příslušenství

Představení batohů Kata Prism U a Sensitivity V

12. března 2007, 00.00 | Do redakce nám přišly na otestování dva nové fotobatohy značky Kata. I když v ČR tato značka není příliš zaryta v podvědomí, vyrábí například oblíbené fotobrašny s designem National Geographic. V její nabídce nalezneme i neprůstřelné vesty nebo výbavu pro videokamery, dnes si ale představíme dva batohy pro přenášení zrcadlovky s příslušenstvím a notebooku.

 

 

 

Nový Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3 XR Di II LD Aspherical (IF) v praxi

27. února 2007, 00.00 | Je to asi rok, co jsme zveřejnili recenzi objektivu Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3 Di II. A Tamron nelenil a za cca rok a půl uvedl na trh jeho inovovaný model Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3 XR Di II LD Aspherical (IF) s ještě rozšířeným zoomem až na hodnotu 13,9x! Jak tento objektiv obstál ve testu?

 

 

 

Canon EF 16-35mm/2.8L versus Canon EF 17-40mm/4L

3. ledna 2007, 00.00 | Před několika lety uvedl Canon na trh objektiv Canon EF 16-35mm f/2.8 L USM, kterým nahradil svůj dřívější model ultraširokoúhlého objektivu. V roce 2003 k němu přidal nový typ, a sice Canon EF 17-40mm f/4L USM. Oba typy jsou tedy funkčně podobné a vzniká logická otázka, jak je to s jejich porovnáním a užitím.

 

 

 

Ringflash - adaptér simulující kruhový blesk v praxi

23. listopadu 2006, 00.00 | Na německém veletrhu Photokina 2006 jsme při prohledávání českých vystavovatelů s překvapením objevili jednu velmi zajímavou pomůcku. Adaptér Ringflash, který se nasadí na externí blesk, rozvede světlo tak, že poměrně dobře simuluje efekt kruhového blesku. Na rozdíl od pravých kruhových blesků však lze pořídit za výrazně menší cenu.

 

 

 

Sony Alpha A100 a objektivy Tamron - mají se rádi?

27. října 2006, 00.00 | Do redakce nám dorazila sada objektivů Tamron a naším úkolem bylo vyzkoušet, nakolik jsou kompatibilní s Alphou od Sony. Výrobci DSLR vždy nabízejí pouze své originální objektivy, ale ve skutečnosti je trh mnohem větší. Alternativních výrobců objektivů je několik a většinou začátečníci projevují obavy nad vzájemnou kompatibilitou. My s tím problém neměli.

 

 

 

Objektiv Canon EF 85mm f/1.2 L USM II - mimořádně světelný objektiv v praxi

5. října 2006, 00.00 | Jednou z klíčových vlastností objektivů je jejich světelnost anebo kolik světla dokáží dopravit na senzor. S ní úzce souvisí i hloubka ostrosti, která prudce klesá s otevíráním clony. Podívejme se tedy na jeden z nejsvětelnějších objektivů na trhu - profesionální Canon EF 85mm f/1.2 L USM II.

 

 

 

Příslušenství DSLR - 3. Ostatní příslušenství

2. října 2006, 00.00 | Vedle značkového či neznačkového příslušenství ale určeného jen ke konkrétní DSLR je na trhu řada universálního fotografického příslušenství. Obvykle se bez něj dá nějak obejít, nicméně značně zvyšuje pohodlí při fotografování a pro některé scény je neopomenutelné.

 

 

 

Externí blesky FOMEI pro kompaktní fotoaparáty v praxi

3. srpna 2006, 00.00 | Do redakce k nám dorazila trojice externích blesků od společnosti Fomei, určených pro kompaktní fotoaparáty. Konkrétně se jedná o dva základní modely 318 DS / 320A DS a dále pokročilejší typ blesku DS 328 AZ. Jaké byly naše první dojmy a jak obstála tato zařízení v redakčním testu?

 

 

 

Recenze: Sigma 15 mm F2.8 EX DIAGONAL FISHEYE

14. dubna 2006, 00.00 | Rybí oko je velmi specifická kategorie kreativních objektivů, která kromě extrémně širokého zorného úhlu nabízí netradiční pohled využívající geometrické deformace obrazu. Jaké výsledky můžete od takového objektivu čekat?

 

 

 

Megarecenze trojice objektivů Konica Minolta

12. ledna 2006, 00.00 | K testování jsme od Konica Minolta dostali set tří objektivů, které kompletně pokrývají rozsah ohniskové vzdálenosti od 11 mm do 200 mm. V ekvivalentu pro kinofilm to znamená 16–300 mm, což je více než flexibilní nástroj téměř pro jakékoliv fotografování. Jaké objektivy jsme používali a jak test dopadl se dozvíte v článku.

 

 

 

Strana výpisu

12

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: