Recenze - software - Fotografovani.cz - Digitální fotografie v praxi

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Recenze - software

HP Deskjet Ink Advantage 5525 e-All-in-One

13. února 2013, 15.18 | Vyzkoušel jsem druhé vícefunkční zařízení nové řady HP Deskjet Ink Advantage, umožňující tisk, skenování, kopírování a využití bezdrátové Wi-Fi komunikace a připojení na internet. Je výhodné pro jednoduchý, cenově dostupný bezdrátový tisk dokumentů, prezentací nebo grafů s použitím nízkonákladových originálních inkoustů HP, ale také pro tisk fotografií v laboratorní kvalitě.

 

 

 

CINEMA 4D R 14 – a ještě jednou sculpting

8. února 2013, 20.25 | Ale ne, není to úplně pravda. Jen si ukážeme, jak si pro sculptovací systém CINEMY 4D připravovat vzorky pro systém razítka a šablony.

 

 

 

CINEMA 4D R14, sculpting (2)

31. ledna 2013, 12.25 | Minulý paket návodů se věnoval více obecným volbám a nastavením, než jednotlivým nástrojům. A to proto, že tyto volby a parametry jsou většinou pro jednotlivé nástroje dosti podobné. Dnešní druhý díl je již značně odlišný. Ukážeme si totiž, jak pracují jednotlivé nástroje a jak výsledný model zpravovat tak, abychom jej mohli použít v praxi.

 

 

 

CINEMA 4D R14, sculpting (1)

24. ledna 2013, 16.41 | Novinka co nešla přehlédnout. Novinka? No, už si tuto aktuální verzi zkoumáme přes čtyři měsíce, tedy novinka to až tak není. Ale na tom dlouhém výčtu je alespoň patrné, že se jedná o opravdu masivní update. Dnes se podíváme na možnosti sculptování, zejména na obecný způsob práce a nastavení základních parametrů nástrojů.

 

 

 

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (02)

10. ledna 2013, 19.20 | V minulém díle, vlastně loni, jsme si spolu vytvořili model sáčku na bonbónky, nebo na šroubky, prostě na cokoli. V dnešním semináři se podíváme na další části celého procesu. Osvětlení, materiály, rendering, nakoukneme do post produkce a hlavně si vše komplexně rozanimujeme. Pomůže nám při tom fenomenální C-motion, systém pro automatizované animace.

 

 

 

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (01)

12. prosince 2012, 16.52 | Jedna z mých přednášek v rámci letošního roadshow měla jednoduché zadání. Ukázat potenciálním a nebo začínajícím uživatelům, zač je toho loket. Ne, vlastně jinak: ukázat, že poměrně rychle mohou ze 3D „vymáčknout“ slušný výsledek, který je víceméně připravený pro prezentaci. A co více, klidně i animovaný. To bola taká malá bodka na záver. Když už jsme byli i v té Bratislavě...

 

 

 

CINEMA 4D Net Render – aneb jak si ušetřit čas

29. listopadu 2012, 21.32 | Je naprostou pravdou, že síťový výpočet CINEMY 4D v podobně ex modulu Net Render je hodně fousatý. Jiný nemáme, má své mouchy, na druhou stranu pořád jej lze využívat a může hodně pomoci. Otázka je, jak se používá. To odkryje dnešní návod...

 

 

 

IRay pro CINEMU 4D – kontakt navázán...

21. listopadu 2012, 10.19 | CINEMA 4D už dávno není popelkou. Ostatně pravdou je, že ani ostatní aplikace se už nechrání nedobytným kódem a externí nástroje, nabízející své možnosti skrze jednotlivé platformy, rostou jako houby po dešti. Že je ale Mental Ray pro CINEMU 4D, je přeci jen svým způsobem výjimečné. Už proto, že Mental Ray byl doménou nástrojů dnes pohříchu vlastněných Autodeskem. To ale neplatí. Použít jej mohou i uživatelé CINEMY 4D a užití to může být velmi příjemné.

 

 

 

CINEMA 4D – simulace tepelné výměny

8. listopadu 2012, 08.48 | Částice mohou být velmi mocným pomocníkem. Na druhou stranu je pravda, že v CINEMĚ 4D chybí nativní systém pro fluidní simulace, i když máme celou škálu pluginů, které tuto problematiku řeší. Můžeme si ale, při vhodném kombinování, pomoci i jinak a efekt simulovat. Určitě ne tak dokonale, pro mnoho užití ale dostatečně.

 

 

 

CINEMA 4D R14 – import do Adobe Photoshop Extended

26. října 2012, 09.21 | CINEMA 4D se nám proměnila opravdu v mnoha ohledech, ale jsou i takové změny, které jsou prvním pohledem snadno přehlédnutelné. Jako například možnost výměny dat s Adobe Photoshopem. Ne snad ve smyslu BodyPaintu 3D, tam o tom víme již mnoho let, ale ve smyslu importu 3D dat do Adobe Photoshopu.

 

 

 

Strana výpisu

3 ...

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: